Ezobazar

Witaj na targowisku niezwykłości!

Polecane Przeglądaj

Czas realizacji wysyłek - FAQ

  • Jak szybko wysyłane są produkty będące na stanie?

    Produkty oznaczone jako "dostępne" wysyłamy w przeciągu jednego dnia roboczego (od momentu opłacenia zamówienia lub potwierdzenia zamówienia pobraniowego). O ewentualnych opóźnienia informujemy klienta mailowo lub telefonicznie.

  • Dlaczego niektóre produkty są "na zamówienie" z czasem oczekiwania?

    Powody są trzy :)
    1. Większość sprzedawanej biżuterii z brązu oraz ze srebra to rękodzieło, dlatego należy dać czas wytwórcy aby mógł dla Ciebie zrobić najpiękniejszy wyrób :). Z reguły na realizację nie trzeba czekać dłużej niż tydzień, a podany termin to maksymalny, szacowany czas ustalony z wytwórcą danej rzeczy.
    2. Produkt jest ręcznie robiony pod Twój wymiar. Ta sytuacja ma miejsce w przypadku bransolet i pierścionków. Niektóre rozmiary mamy dostępne od ręki, niektóre robi się pod konkretne zamówienie.
    3. Oczekiwanie na dostawę - produkt jest w trakcie podróży od producenta/ wytwórcy. Sprowadzamy produkty z całego świata :).
  • Niektórych produktów nie można dodać do koszyka. Jaki jest termin realizacji tych wyrobów?

    Są to produkty aktualnie niedostępne u producenta lub w przypadku rękodzieła - wytwórca jest na urlopie i nie może realizować Waszych zleceń. Blokada wyrobu na stronie to ostateczne wyjście, kiedy nie znamy terminu ponownej dostępności. Jeśli produkt będzie możliwy do zamówienia, ponownie pojawi się opcja włożenia go do koszyka.

Nasza strona korzysta z plików cookies. Potrzebne są one do celów statystycznych oraz aby dostosować stronę do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.X